mandag den 28. oktober 2013

Kreativ messe i Fredericia

Jag vandt adgangsbilletter til messen i Fredericia, hos Bettekun
Tak for det
min veninde og jeg startede tidligt for at være der når de åbnede
VIP indgang og ingen kø - det var dejligt.
meget flotte udstillinger/boder og man blev virkelig fristet.
hjemmefra havde jeg laver et ønskeliste og jeg fik næsten alt med hjem
- fandt ingen lille roterende skæreplade-

hos Bettekun stod der lidt strik på sedlen 
en trøje fra Dale garn til barnebarnet.


 My Quilt Design - en stofpakke og et gratis mønster på små huse

hos Kiwed - små firkanter, lige til at sy og en stofpakke i gyldne farver
sort med prikker, en inc lenial og nogle holder til blade - købt forskellige steder

print af skæve huse - skal bruges til broderi
en lille gave fra Permin - jeg kan godt brodere efter billederne
til venstre lidt sjov til kort - skal laves med børnebørn


I sidste uge fik jeg syet endnu to små holdere til rundpinde - de har fundet deres nye ejer

Nu er det tid til lidt syning
Hilsen Birgith



1 kommentar:

  1. Så heldig var jeg ikke, måtte pænt stå i kø og betale de 90 kr. :-). Fine indkøb du har købt med hjem. Barnebarnet bliver helt sikkert for trøjen, når den er færdig.
    Hilsen Esther

    SvarSlet