lørdag den 12. januar 2013

Puttetæpper

Ville lige henvise til et tæppe som jeg har syet, men kunne ikke finde billede
så her kommer det:


Tæppet er syet som legetæppe/puttetæppe til Marcus
 Bagsiden er med Cars og der fulgte en pude med

Marti Michell

Tæppet over og det følgende er syet efter linealer fra Marti Michell jeg har gennem de sidste år investeret i flere.De første var sæt G og H

Her ses en prøve på samme mønster som tæppet:Hexagon og trekanter




Dette er til et børne tæppe i Windmill, og jeg mangler "kun" at sy baner sammen, sandwitse og quilte


En prøve med ½ hexagon på maskine

Blomster syet i hånden

 Stor hexagon syet på maskine
For mig er det en god ting at disse lineialer/skabeloner findes, 
de er nemme at arbejde med og når der skæres passer delene altid sammen.

Nok om dette, nu skal jeg ind for at starte på endnu et nyt strikketøj.

go' lørdag fra Birgith

Ingen kommentarer:

Send en kommentar