søndag den 7. oktober 2012

Sommer og vinter strik

En regnfuld søndag - alene hjemme
Jeg gør lidt status over håndarbejde - der er vist mere i stakken som trænger til at blive set til, men der er også noget som har været færdig et stykke tid, I får lov at se det her!

Riller uden ærmer
af Marianne Isager og Annette Danielsen

Garn og opskrift købte jeg til "Grib garnet" i Silkeborg
den blev færdig i august og jeg har nået at bruge den et par dage mens vejret endnu var sommerligt

Vest strikket efter Lotte Kjærs nye bog
den vil jeg sikkert bruge en del til kolde dage

En sommer bluse i eget design strikke oppefra, og der er kun sammensyning ved ærmer

 


og nu skal jeg tilbage til lidt syning på maskine, også noget ufærdigt

2 kommentarer:

  1. GRATULERER! Du er trukket ut som vinner i give away'en på bloggen min.
    Send meg adressen din, så kommer det garn i posten om noen få dager!
    Stor klem og tusen takk for at du deltok!

    SvarSlet
  2. Send adressen din på e-post.
    jorunholmen@gmail.com

    SvarSlet