søndag den 17. juli 2011

Færdig strik og lidt regn

Det er søndag og det er sommer og solen skinner - hov det passer ikke, den skinner kun ca. ti minutter og så regner det igen.
Har prøvet at sy fra morgenen men det ville mine fingre ikke være med til.
Gav mig til at rydde lidt op i sy-ting - mest for at finde ud af hvad der skal pakkes til den forestående ferie, det bliver lidt stichery og blomster og et strikketøj - stikkelsbær af Marianne Danielsen, det er til Marcus, barnebarnet på 3 år.
Jeg har strikket en vest af Bente Geil: En håndevending:
Den ligner ikke helt den jeg så da jeg var til foredrag, men det skyldes at jeg har strikket den lidt mere løs og lidt længere i ombukket ned foran.
Den er nu vasket og klar til brug når sommeren er ovre - og det værer forhåbentlig et stykke tid endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar