søndag den 9. januar 2011

Godt Nytår

Hej
og det nye år er allerede 9 dage gammel, og jeg skal nu til at opfylde mit nytåesforsæt til mig selv:
Mindst en gang om ugen at lægge et indlæg her. ( og på de grupper som jeg er med i)
Vise/fortælle om de projekter som jeg har gang i og forhåbentlig er der sket fremskridt.

Siden bloggen er oprettet har jeg været syg - alm influensa og så en gang betændelse i en tand - det gør ondt og ikke kun i tanden.
Men jeg har lavet lidt håndarbejde:

Strikket et halstørklæde i Neverkont i Novo garn:

En trøje til Marcus i Norsk Uld

Og en hat, skulle lige prøve at lave en anderledes kant

og en til
lavet af rester

Jeg har også syet juletræstæppet færdigt, men har ikke fået taget et billede så det må vente. men det kommer her:

På maskine er det blevet til fire dækkeservietter, som er brugt til gave


Ingen kommentarer:

Send en kommentar